5 Ağustos 2012 Pazar

Burak Kut'tan ilahiye senfonik yorum geldi.


''İlahiden Senfoniye'' temalı konser için başkentte sahne alan Sanatçı Burak Kut, ''Söylediğim eserlerdeki sözler beni çok etkiliyor. 'Uyan ey gözlerim gafletten uyan' diye baktığımda, çok genç yaşlarımda daha az okuduğum, maneviyata yönelmediğim zamanlarda kendimi boşlukta hissediyordum, açıkçası bana yol gösteren bir konu tasavvuf'' dedi.
Kut, ilahileri senfonik tarzda yorumladığı konserine ilişkin açıklamalarda bulundu.
İlahi ve senfoni orkestrasının birlikteliğini, ''Müzik evrenseldir, Doğu'su Batı'sı yoktur'' sözleriyle değerlendiren Kut, ''Bana sorarsanız melodilerin de öyle. Fakat bizim projemizde, Türk müziği sazları da olduğu için bence bize daha yakın. Tabii biraz çok sesli müziğe aşinalığımız az olabilir ama ben çok kendimizden buluyorum'' dedi.
Projenin ilk olarak Çukurova Devlet Senfoni Orkestrası'nda sahnelendiğini hatırlatan Kut, ''Bunu popüler hale getirmek ve yeni bir soluk kazandırmak için bana ulaştılar. Maneviyata yönelen biri olduğum için çok keyifle projenin içinde yer alacağımı söyledim onlara'' diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder